maandag 31 december 2012

Nieuw begin 2013




Dit jaar wordt voor mij de start om te bezuinigen, we hebben het niet slecht Koning en ik, zei de gek maar we willen eventuele problemen wel voor zijn. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik absoluut niet goed ben in besparen, dus dit wordt een immense uitdaging voor mij. Mijn instelling is altijd geweest, geld moet rollen en op is op. Maar nu ik de 50 met rasse schreden nader wordt het tijd om het roer om te gooien. Dus 2013 wordt mijn persoonlijke bespaarjaar. Het jaar waarin ik ook een spaarpotje wil gaan aanleggen, waar ik uit mijn roodstand van de bank wil komen en waar ik wil gaan beginnen met het aflossen van 2 kredieten. Want jongens, als 1 van ons beiden zijn baan kwijt raakt (wat absoluut niet aan de orde is op dit moment) of ziek wordt of noem maar op dan hebben wij een probleem.

Dus dit wordt mijn persoonlijke challenge en alle hulp is meer dan welkom !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten