dinsdag 12 maart 2013

Laatste maand

Gelukkig, de laatste maand dat ik krap zit. De 22e komt mijn salaris en het geld van de levensloopregeling. Ik kan dan 500 euro op mijn spaarrekening zetten, mijn roodstand bij de bank inlopen en nog extra aflossen op ons persoonlijk krediet.

Koning krijgt ook zijn levensloop uitbetaald en zal daar een grutterskast, een tv meubel en een eettafel van kopen en de rest ook aflossen op het persoonlijk krediet. Zo komen wij een heel eind.

Nu moet ik het nog even met 40 euro zien te doen tot de 22e. Ik heb deze week nog genoeg eten in huis, vrijdag ga ik voor de volgende week nog groenten halen bij de L.idl, wil niet meer dan 15 euro uitgeven. Zaterdag zou ik nog even koffie drinken met oud collegaatjes dus daar wil ik 10 euro voor reserveren en de overige 15 zijn dan nog voor nood.

En dan NOOIT meer ROOD. Kan ik eindelijk beginnen met sparen. En straks in mei van een welverdiende vakantie gaan genieten in ons eigen huisje.

Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten