donderdag 13 maart 2014

Moestuin

Sinds 2 jaar heb ik een vierkante meter bak. Hierin heb ik kruiden, prei, tomaten, paprika, bonen en radijs staan.
Nu hadden wij in de tuin een soort rotstuintje met een water ornament staan. Dit ornament is kapot gegaan en begon te lekken dus hebben wij de hele boel opgeruimd.
Koning vond het wel een goed idee om op de opgeruimde plek ook een moestuin aan te leggen en daarmee is Koningin helemaal blij.

De vierkante meter bak gebruik ik dit jaar voor de kruiden en de radijs en knoflook.

In het nieuwe stuk moestuin staat al een perzikboompje (veel kleine perzikken ieder jaar) en verder komen daar de bonen, tomaten, paprika, prei, veldsla, augurk, bloemkool en wortelen. Daarna kijk ik of ik nog plek over heb. Maar al met al zouden we straks toch lekker moeten kunnen eten.

Oh ja, en niet te vergeten in twee bakken staan ook nog aardbeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten