woensdag 16 januari 2013

Doodmoe

Ik ben erg moe op het moment. Hoe is dat zo gekomen ?

Ik ben begin januari een weekje vrij geweest, heb zoveel mogelijk uitgerust en leuke dingen gedaan. Tot zover was dat erg lekker. Helaas kampte ik op dat moment al zo´n 3 weken met een schimmelinfectie en heb ik verschillende medicijnen gehad. Daarna was het redelijk over maar ik merk dat het toch nog wat sluimert. Blijkbaar komt dit bij mij door stress en met name in de winterperiode als mijn weerstand net iets lager is.

Daarnaast ben ik geen voorstander van de feestdagen. Ik ben dan het liefst lekker met Koning thuis zonder al teveel poespas maar tot op heden lukt het mij niet om met goed fatsoen nee te zeggen tegen familie e.d. Dus ook dat heeft mij veel stress gegeven. Zeker als ik dingen moet doen voor mijn gevoel die ik eigenlijk niet wil, zoals op visite gaan bij sommige familie.

Nu kregen wij van dochter van Koning twee dagen geleden het bericht dat ze zwanger is, ze is net 17, kent haar huidige vriendje (20 jaar) 2 maanden en is blij met het gegeven. Zit op school maar gooit er met de pet naar. Dochter en ik kunnen niet met elkaar overweg, ik ben nl de boze stiefmoeder, net als bij Sneeuwwitje.
Maar dat neemt niet weg dat dit nieuws erin hakt en zeker omdat ik al niet lekker in mijn vel zit.

Dan vier ik dit weekend ook nog mijn verjaardag, begin december al mensen uitgenodigt en vind ik dat ik het niet kan maken om dit af te zeggen. Ik heb natuurlijk ook al de meeste boodschappen in huis.

Dus ik ben moe, heel heel erg moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten