vrijdag 4 januari 2013

Weekmenu


Ik probeer zoveel mogelijk te werken met een weekmenu, dit omdat het zo redelijk overzichtelijk is en ook goedkoper dan iedere dag weer verzinnen wat we zullen eten. Ik schuif wel regelmatig wat binnen de week maar houd me aan het menu.

Zaterdag: Groentesoep en een broodje hamburger
Zondag: Snijbonen met een slavink voor koning en een stukje zalm voor mijzelf
Maandag: Bami met sate
Dinsdag: Witlof met karbonade voor koning, ik eet deze dag geen vlees
Woensdag: Makkelijke macaroni (dan eet ik alleen)
Donderdag: Groentesoep met tosti voor koning (dan eet hij alleen)
Vrijdag: Sperziebonen met kipcordon bleu voor koning en pangasiusfilet voor mij

Ik ben gek op vis maar koning lust het niet, alleen gerookte paling vindt hij lekker. Dus vandaar het verschil in vis en vlees.
Woensdag is koning voor zijn werk een dag weg en eet daar dan ook en donderdagavond ga ik met prins een verlaat kerstcadeau kopen, deze had hij nog te goed. We eten dan saampjes een klein en goedkoop hapje in de stad.

1 opmerking:

  1. Werkt goed he een weekmenu. Maak ik ook wekeljks, maar ook ik wijk er zeer regelmatig van af, deze week 2 dagen. Dat hoort er bij, je moet natuurlijk geen slaaf worden van je weekmenu ;-)

    BeantwoordenVerwijderen